לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד אפשר לומר את הכל בפנים, כאן זה המקום להוציא הכל החוצה. תהיות, קיטורים וכל מיני דברים. מי יודע? בסוף אני אגלה דברים חדשים...

כינוי: 

בת: 39

MSN:  If you want- you can ask





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

12/2017

עדיין לא פוסט פרידה


כבר כמה זמן שאני מתכננת לכתוב פוסט פרידה.

את אקרוד הסיום כאן בבלוג זה, אבל לא מצליחה להביא עצמי להוציא את המילים המוכנות בראש אל הכתב/מחשב.

מסתבר שגם אין לי באמת צורך, לפחות לבנתיים. ישרא הולך להשאר באוויר וכנראה לעבור לידי קבוצה של בלוגרים שינהלו אותה, אם הבנתי נכון, לפי הבלוג של טליק. זה עדיין בתהליכים.

זה דבר משמח, למרות שרוב הבלוגרים, לפחות הוותיקים, כבר עזבו למקומות אחרים ומידי פעם באים לבקר במקום המוכר והבטוח של פעם.

המקום הזה בהחלט היווה מקלט לרגשות ומחשבות שלא נתנו מנוח עד אשר עיבודן בצורה זו או אחרת.

הוא היה נוח אבל לא באמת בטוח בשבילי. הוא לא היווה לי תחושת ביטחון ואינטימיות אטומה ב100 אחוזים. לעיתים דברים נכתבו במעין נקודות או קודים שאני הבנתי את פירושן, ויפה היה לראות כיצד אחרים ראו במילים אלו מסרים אחרים.

כתיבה, היא אומנות וכמו כל אומנות היא ניתנת לפירוש ע"י המתבונן, או במקרה שלנו בעיני הקורא.

אין לי ממש צורך להיפרד מרוב האנשים, החשובים מזמן יצאו מהעולם הסמוי הזה לתוך מציאות חיה ונושמת. אני מודה עליהם.

מודה על המקום הזה שאצלי התחיל כפרוייקט חובה בלימודים בשנה ג'. בהתחלה היה בלוג באווירה שונה מהפן האישי שהפך כאשר סיימי את חובותי האקדמאית בקורס (קיבלתי 100 אם תהיתם לרגע), ואז גיליתי את נפלאות הכתיבה החופשית, האישית במקום שאחרים רואים את מחשבותי ורגשותי הציורים לרוב, וניסיתי. ניסיתי להיפתח אישית מול אחרים- גם אם לא ממש מכירים במציאות.לעיתים זה הלך יותר ממה שחשבתי, אך לרוב נאלצתי לעבור למקום חדש, בו אני לא מוכרת במציאות לאף אחד. ושם, שם זה עבד.   כל אחד והאישיות שלו.


אני מודה לכל האנשים הארעיים והקבועים שנכנסו לחיי במקום הזה. מכל אחד למדתי, השכלתי, נהנתי לשמוע דעות שונות וגם ויכוחים לא מעט(בעיקר ממר איקס היקר שהוא גם אקס, חח אהבתי את משחק המילים). קיבלתי מהעולם הזה חברים נפלאים שאני חושבת ישארו בחיי לעוד הרבה שנים. הרבה זמן עבר בין כתיבה אחת לשנייה כאן. לא נכנסתי מספיק.
תודה לבני, היילי, סנון, אזרחית קיין ועוד הרבה  בלוגרים נפלאים אחרים שהעברתם את זמני בנעימים ולמדתי מכם רבות. ויש עוד כמה שהם כבר לא כאן.


נחמד לחזור לדירה הישנה פעם ב.. להעלות זכרונות, לקפוץ לראות מה שלום השכנים, מי נשאר בשכונה ומי עבר.מה התחדש אצל השכן מלמעלה, מה התקדם אצל השכנים מלמטה, וכך זה גם המקום הזה. שכונה אחת גדולה עם שכנים אהובים יותר ופחות.

מאז אותו יום לפני כ-7 שנים, הרבה דברים השתנו בחיים. עצב, מוות, טראומה, שמחה, אושר עילאי, תהפוכות בחיים לכאן ולכאן. כל כך הרבה דברים, מי הייתי כשהתחלתי ואיך אני עכשיו... אמנם "רק" 7 שנים, אבל עדיין אלו 7 שנים שבהן ניסיתי להבין יותר את עצמי גם, ללמוד, לחוות, לחיות.


הכל מתערבל בראש מכל הדברים שרצתי לומר לכם ובין הדברים שנשכחו תוך כדי מגע האצבע על המקלדת, המחשבות שעולות אחת על גבי השנייה ממהרות לצאת מראשי מרוב התרגשות עד שאינן שמות לב להתקלות ממחשבה אחרת שגם היא מנסה להתחרות בה, וכך איבדתי את רובן :)
אומרים שצריך לצאת מהמקום הנוח, המוכר ולעבור הלאה. כנראה זה מה שרובנו עשינו, אבל אי אפשר פשוט לנטוש לגמרי את המקום הזה, בייחוד אם הוא ימשיך להתקיים. עדיין צריך לבוא לומר שלום לביקור קצר.
נקווה שיצא לי לפגוש אתכם גם בעתיד.


 

M.K



 נ.ב. שנה אזרחית מעולה, נפלאה, עמוסה בחוויות מהנות, אתגרים כיפיים ורק בריאות וטוב.
להתראות 2017, שלום לך 2018 :)

נכתב על ידי , 31/12/2017 18:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני ב-3/1/2018 00:35
 





8,555
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMythical K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mythical K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)